Handleiding "Onze mensen" & "Nieuws"

Om een nieuwe medewerker toe te voegen of een bestaande medewerker aan te passen, maak je gebruik van het menu “Onze mensen“.

Bij het plaatsen van nieuwsberichten maak je gebruik van het menu “Nieuws“.

De werkwijze van beide is vergelijkbaar, dus voor deze handleiding kijken we alleen naar het toevoegen en aanpassen van de medewerkerspagina’s.

1.

Om de informatie van een bestaande medewerker aan te passen klik je op “Onze mensen” in het submenu onder “Onze mensen”.

Als je een nieuwe medewerker wilt toevoegen klik je op “Nieuw teamlid toevoegen”.

2.

Als je een bestaande persoon wilt aanpassen beweeg je met de muis over een persoon en klik je op “bewerk”.

(Klik op de afbeelding rechts om ‘m te vergroten)

3.

Het aanpassen van deze pagina spreekt redelijk voor zich. Het is niet veel meer dan een invulformulier waarbij je de bestaande waardes aanpast.

Ben je klaar, dan klik je op “Bijwerken”, rechtsboven.

4.

Na de vorige stap spreekt het toevoegen van een nieuwe medewerker voor zich.

Je vult alle elementen in. Het Linkedin veld hoeft niet te worden ingevuld, misschien dat we dit in de toekomst nog eens gebruiken.

Bij stap 5 gaan we verder in op het toevoegen van de afbeelding.

5.

In vervolg op de vorige stap kies je bij de foto voor “Voeg afbeelding toe”.

Om een nieuwe afbeelding toe te voegen kun je die het venster inslepen óf op “bestanden selecteren” klikken en handmatig selecteren op de computer.

Om een bestaande afbeelding te gebruiken klik je bovenaan links op het tabblad “Mediabibliotheek” waar je door de bestaande afbeeldingen kunt bladeren.

Om de afbeelding te gebruiken klik je op “Media invoegen” rechtsonder, waarna je terugkeert naar de pagina.

6.

Ben je klaar met de aanpassingen?

Klik dan eerst op de groene knop met “Publiceren”.